Arkadaşlar merhaba, bir oyunun atmosferini oluşturan en güçlü unsurlardan birinin 'ses' olduğu konusunda hemfikirizdir. Peki ya 'sessizlik'? Bazen doğru yerde kullanılan bir sessizlik, en etkileyici müzikten bile daha fazla gerilim veya duygu yaratabilir. Özellikle korku ve keşif oyunlarında, ortam seslerinin aniden kesilmesi oyuncunun tüm dikkatini toplamasına ve 'bir şeyler yanlış' demesine neden oluyor. Bu, oyuncunun kendi zihninde yarattığı korkuyu tetikliyor. Sizce de sessizlik, ses paletinin en güçlü renklerinden biri değil mi? Bu tekniğin başarılı kullanıldığı oyun örnekleriniz var mı?