Merhaba arkadaşlar, bugün biraz 'game feel' yani oyun hissiyatı ve bunun en önemli parçalarından biri olan UI/UX üzerine odaklanalım. UI sadece menülerden ibaret değildir; oyuncuya sürekli geri bildirim veren canlı bir organizmadır. Bir düşmana vurduğunuzda can barının hafifçe titreyip kırmızı yanması, bir butona geldiğinizde ses çıkarması ve büyümesi, merminiz azaldığında şarjör ikonunun yanıp sönmesi... Bunların hepsi oyuncuya 'Seni anlıyorum, eylemin bir sonuç doğurdu' diyen mikro etkileşimlerdir. Kötü bir UI/UX, mekanikleriniz ne kadar iyi olursa olsun oyuncuyu oyundan soğutabilir. Sizin oynarken 'İşte bu!' dediğiniz, UI geri bildirimini çok iyi kullanan indie oyunlar hangileri? Örnekleri görelim!